Головна » Файли » Методична робота |
У категорії матеріалів: 14 Показано матеріалів: 11-14 |
Сторінки: « 1 2 |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Технологія інтерактивного навчання |
МАЙСТЕР-КЛАС ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ЛАДАНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ ГРИГОРЕНКО А.Ф.
Мета: Познайомити вчителів математики з можливостями використання системи динамічної математики програми Graph у процесі вивчення шкільного курсу математики .Розглянути функціональні можливості програми . Формувати навички розв'язування задач практичного і прикладного змісту та дослідницького характеру, використовуючи програму |
Даний посібник містить приклади нестандартних задач та способи їх розв’язання. Задачі Пуассона, задачі Смалліана та інші, які допоможуть розвити логічне мислення, просторову уяву, витримку, наполегливість у знаходженні оптимального розвязку. Рекомендовано вчителям математики і учням при підготовці до олімпіад та математичних конкурсів.
|
Вже давно доведено, що кожен учень по-різному освоює нові знання .З використанням комп'ютерних мереж і онлайнових засобів, школи отримали можливість подавати нову інформацію таким чином, щоб задовільнити індивідуальні запити кожного учня. Дуже важливо організувати процес навчання так, щоб дитина активно, з цікавістю і захопленням працювала на уроці, бачила результат своєї праці і могла його оцінити. Допомогти вчителю у вирішенні цього непростого завдання може поєднання традиційних методів навчання та сучасних інформаційних технологій, у тому числі і комп'ютерних. Адже використання комп'ютера на уроці дозволяє зробити процес навчання мобільним, строго диференційованим та індивідуальним. Уроки, складені за допомогою PowerPoint ,видовищні і ефективні в роботі над інформацією. Використання на уроці презентацій робить урок більш наглядним , урізноманітнює форми роботи , оптимізує час і сили вчителя , активізує пізнавальну діяльність учнів. Презентацію можна використовувати при поясненні вчителем нового матеріалу, закріпленні вивченого матеріалу,виконанні самостійних робіт та їх перевірці .Презентація дає можливість бистро змінювати зміст умов задач на екрані , скорочує роботу з крейдою. Зокрема, стає більш швидким процес запису визначень, теорем та інших важливих частин матеріалу, тому що вчителю не доводиться повторювати текст кілька разів (він вивів його на екран), учневі не доводиться чекати, поки вчитель повторить саме потрібний йому фрагмент. |