Головна » Файли » Коли закінчуються уроки

У категорії матеріалів: 6
Показано матеріалів: 1-6

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Логічні ігри он-лайн

Коли закінчуються уроки | Переглядів: 128 | Завантажень: 0 | Додав: mocco | Дата: 02.06.2019 | Коментарі (0)

 

12, 13 червня відбудеться зовнішнє незалежне оцінювання з математики.

Інтелектуальна гра до тижня математики, фізики та інформатики + Презентації

Любі друзі, ми раді вас вітати на святі математичних знань, яке приурочене цариці наук-математиці.

Вислови про математику:

  • Математика цікава тоді, коли дає поживу нашій винахідливості й здатності до міркувань. ( Ю. Митропольський).
  • Математика – цариця всіх наук, її улюбленицею є істина, а простота і безперечність – убранням…(Я.Снядецький).
  • Математика стає природним інструментом дослідження в інших науках. (М. Мойсеєв).

Завантажити: Інтелектуальна гра до тижня математики, фізики та інформатики + Презентації + Сертифікат

 

 

Автор: Аксьоненко Тетяна Володимирівна

Навчальний заклад: Надеждівська ЗОШ І-ІІІ ступеня Білозерської районної ради Херсонської області

 

Коли закінчуються уроки | Переглядів: 527 | Завантажень: 0 | Додав: Анастасія | Дата: 27.10.2016 | Коментарі (0)

 

А ви отримали зарплату - 2

Програма «Юні підприємці та банкіри»

Пояснювальна записка

Сучасна людина повинна вміти аналізувати життєві фінансові проблеми і ситуації, встановлювати системні зв’язки, виявляти проблеми, знаходити способи їх розв’язування, прогнозувати події. Сьогодні учень і доросла людина постійно чують розмови про інвестиції, позики, кредити, фонди. Сучасне життя є своєрідною економічною школою. І людині слід бути обізнаною з названими вище поняттями, розуміти, як вигідніше дати чи взяти гроші під відсоток, на який термін треба вкласти гроші, щоб їх сума значно збільшилася, у який банк вигідніше вкласти гроші. Оскільки обчислення простих відсотків є базовим і використовується у фінансових операціях найчастіше, то саме простим відсоткам приділено основну увагу в роботі.

Традиційною метою освіти багато років було оволодіння системою знань, що становлять “основи наук”. Пам’ять учнів завантажувалася численними фактами, поняттями, іменами, алгоритмами і т.д. У результаті ми маємо в Україні школу, випускники якої за рівнем фактичних знань помітно перевершують своїх однолітків у більшості інших країн . Однак результати часто проводяться в останні два десятиліття міжнародних порівняльних досліджень змушують насторожитися.

Українські учні краще учнів багатьох країн  виконують завдання репродуктивного характеру, що відображають оволодіння предметними знаннями та вміннями, але їхні результати набагато нижче при виконанні завдань, зміст яких представлено в незвичайній, нестандартній формі. Якщо потрібно провести аналіз даних та їх інтерпретацію, сформулювати висновок або назвати наслідки тих чи інших змін, тобто застосувати знання в практичних, життєвих ситуаціях, наші учні погано справляються з поставленими завданнями.

Вже давно назріло питання перебудови процесу навчання, головною метою якої є розробка шляхів переходу від “школи пам’яті” до “школи мислення” і далі до “школи розвитку”. На перше місце виступають не самі знання, а способи їх отримання, аналізу, інтерпретації й інтеграції.

Дослідження психологів і вчених-методистів свідчать, що розв’язування лише математичних задач з абстрактними даними не забезпечує формуванню в учнів умінь застосовувати їх у реальних практичних ситуаціях, тобто ефективно використовувати різні математичні методи до дослідження проблем в різних науках і сферах діяльності людини. Необхідно спеціально навчати учнів поєднувати теоретичні знання, вміння розв’язувати абстрактні математичні моделі різних видів із розв’я зуванням реальних практичних проблем. Практика використання економічних задач показує, що в учнів підвищується зацікавленість у вивченні математичних методів і понять, сприяє вихованню економічної культури підростаючого покоління.

Розробка  програми  «Економічна математика» для учнів 6-7-х класів, є одним із кроків на шляху зміни навчального процесу убік підвищення його практичної застосовності. Вона входить до варіативної частини навчального процесу. Одна із цілей навчального курсу – реалізація системи розвиваючих задач, що навчають застосовувати математичні й економічні знання в реальних життєвих ситуаціях. Назва курсу пов’язане з тим, що учні даної вікової категорії із задоволенням беруть активну участь у рольових іграх, що імітують різні сфери побутової й професійної діяльності: “Домашнє господарство”, “Торгівля”, “Виробництво”, “Статистика”, “Підприємництво”, “Банки”, “Бізнес”.

Завантажити: Навчальна програма «Юні підприємці та банкіри» (Програма розрахована для 6-7-х класів) + Сертифікат

 

 

Автор: Похонський Володимир Степанович

Навчальний заклад: Тернопільська обласна експериментальна комплексна школа мистецтв ім. Ігоря Герети

 

Коли закінчуються уроки | Переглядів: 146 | Завантажень: 0 | Додав: Анастасія | Дата: 27.10.2016 | Коментарі (0)

 

 

12, 13 червня відбудеться зовнішнє незалежне оцінювання з математики.

Тема: МАТЕМАТИЧНИЙ КВЕСТ.
Мета:

  • Сприяти підвищенню інтересу учнів до математики, розширенню їхнього кругозору, формувати вміння переносити надбані знання в нові нестандартні ситуації;
  • розвивати логічне мислення, спостережливість, кмітливість;
  • прагнення до виявлення ініціативи, розкриття й реалізації власного інтелектуального потенціалу;
  • виховувати культуру математичного мислення, вміння працювати в команді задля досягнення спільної мети.

Обладнання: картки із завданнями

Формат: PDF

Завантажити: Математичний квест (10 клас) + Сертифікат

 

 

Автор: Ткаченко Олена Станіславівна

Навчальний заклад: Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 4 м. Красноармійська Донецької області

 

Коли закінчуються уроки | Переглядів: 423 | Завантажень: 0 | Додав: Анастасія | Дата: 27.10.2016 | Коментарі (0)

 

Автор: Осипенко Ірина Олегівна

Навчальний заклад: Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів села Городок Заліщицького р-ну Тернопільської обл.

Фізико-математичний  КВК (7-8 класи)

Мета: пiдвищити iнтерес учнiв до вивчення математики, розширити i поглибити знання з предмету, створити сприятливi умови для виявлення знань у нестандартних ситуацiях, виховувати бажання брати участь у різних конкурсах;

розвивати iнтелектуальний рiвень, винахiдливiсть та логiчне мислення;

виховувати впевненiсть у собi, наполегливiсть.

Обладнання: мультимедiйна дошка, дошка для облiку балiв кожного учня, аркушi паперу, ручки.

Завантажити: Фізико-математичний КВК (7-8 класи) + Сертифікат

Коли закінчуються уроки | Переглядів: 148 | Завантажень: 0 | Додав: Анастасія | Дата: 27.10.2016 | Коментарі (0)

До математики любов

Конкурс веселих математиків (6 клас) + Презентація

Мета виховного заходу: повторити і узагальнити знання учнів з математики; розвивати логічне мислення, вміння знаходити вихід із нестандартної ситуації; виховувати увагу, самостійність, потяг до знань. Виховувати у дітей зацікавленість до математичних завдань, зацікавити їх логічними задачами з елементами гумору.

Форма проведення: гра-змагання

Методи проведення: Змагання команд в розв’язуванні нестандартних задач, підібраних вчителем з математики, в умінні висловлювати суперникам, журі і вболівальникам свої думки, в умінні перевіряти чужі розв’язки.

 

Завантажити: Конкурс веселих математиків (6 клас) + Презентація + Сертифікат

 

 

Автор: Аксьоненко Тетяна Володимирівна

Навчальний заклад: Надеждівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Білозерської районної ради Херсонської області

Коли закінчуються уроки | Переглядів: 136 | Завантажень: 0 | Додав: Анастасія | Дата: 27.10.2016 | Коментарі (0)