-
Автор: Якушев Анатолій Володимирович (Вчитель математики та інформатики, вища категорія, вчитель-методист. Педагогічний стаж — 30 років).
Досить часто при розв’язуванні різноманітних задач математики, і не тільки математики, доводиться застосовувати теорему косинусів. Свідоме засвоєння цієї теореми учнями є важливим аспектом навчального процесу.
В даній розробці пропонується ще один підхід вивчення теми «Теорема косинусів» в курсі геометрії 9 класу.
-
Автор: Якушев Анатолій Володимирович (Вчитель математики та інформатики, вища категорія, вчитель-методист. Педагогічний стаж — 30 років).
Вперше в шкільному курсі математики рівняння прямої виводиться в 8 класі після розгляду початкових питань теми «Декартові координати на площині» (Погорєлов О.В. Геометрія. Підручник. для 7 — 9 кл. — К.: Школяр, 2004.). Рівняння отримують у вигляді ax + by + c = 0. Далі учням пропонуються задачі, в яких потрібно знайти рівняння прямої, що проходить через дві задані точки. При знаходженні цих рівнянь доводиться розв’язувати систему двох рівнянь з трьома невідомими. Одна з таких задач розв’язана в підручнику, при цьому, щоб отримати остаточне рівняння, відбувається скорочення рівняння на с без пояснення можливості такого скорочення. Щоб позбутись цієї та інших незручностей пропонується іншій підхід вивчення питання, пов’язаного з рівняннями прямої і її властивостями...
-
Автор: Якушев Анатолій Володимирович.
Сучасні комп’ютерні технології дозволяють більш ефективно вивчати окремі теми шкільного курсу математики. Розглянемо застосування одного з найпоширеніших програмних засобів — електронної таблиці Microsoft Office Excel для вивчення властивостей елементарних функцій, використовуючи графічні можливості цього продукту...
Мета:
- засвоєння учнями поняття показникової функції, її властивостей;
- формування та розвиток графічної культури учнів;
- виховувати кмітливість, увагу, спостережливість, акуратність та точність виконання дій при роботі з комп’ютером.
-
Мета: виховувати у дітей зацікавленість до математичних завдань, зацікавити їх дотепними іграми, логічними задачами з елементами гумору, викликати радість пізнання.
-
Мета: узагальнити знання учнів про правила поведінки вдома, в школі, в громадських місцях, виховувати шанобливе ставлення до старших, батьків, виявляти піклування про молодших, слабших.
-
Мета: повторити і узагальнити знання учнів з математики; розвивати логічне мислення, вміння знаходити вихід із нестандартної ситуації; виховувати увагу, самостійність, потяг до знань. Виховувати у дітей зацікавленість до математичних завдань, зацікавити їх логічними задачами з елементами гумору.
|