Головна » Файли » Кабінет математики

Положення про кабінети природничо-математичного циклу
[ Викачати з сервера (225.5 Kb) ] 26.10.2016, 18:52

Положення про кабінети природничо-математичного циклу

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки,
молоді та спорту
14.12.2012 № 1423

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
3 січня 2013 р. за № 44/22576

ПОЛОЖЕННЯ
про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів

І. Загальні положення

1.1. Це Положення розроблено відповідно до Закону України "Про загальну середню освіту", Державного стандарту базової і повної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 року № 24 (далі - Державний стандарт базової і повної середньої освіти), підпункту 3 пункту 1 додатка 2 "Завдання і заходи з виконання Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року" до Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 561, Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20 липня 2004 року № 601, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9 вересня 2004 року за № 1121/9720.

Мета, завдання та основні форми організації навчального кабінету.
Основна мета створення навчального кабінету математики полягає у забезпеченні оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу та реалізації завдань  відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.
Завданням функціонування навчального кабінету математики є створення передумов для:

  • організації індивідуального та диференційованого навчання;
  • реалізації практично-дійової і творчої складових змісту навчання;
  • забезпечення в старшій школі профільного і поглибленого навчання;
  • організації роботи  гуртків і факультативів;
  • проведення засідань шкільних методичних об’єднань учителів математики;
  • індивідуальної підготовки вчителя до занять і підвищення його науково-методичного рівня.

 

 

 

 

Категорія: Кабінет математики | Додав: Анастасія
Переглядів: 134 | Завантажень: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar